جعبه مقوایی ایندربرد(ایندل برد)

نارون کارتن تولید کننده انواع جعبه های ایندبرد و پشت طوسی

ایندربرد ، ایندل برد نام هایی هستند که در ایران برای نوعی از مقوا به کار می روند که بافت خوبی دارد ، روان است و بهترین گزینه برای بسته بندی محصولات بهداشتی می باشد. در صنعت بسته بندی بسیار پرمصرف است و برای محصولاتی مانند مواد غذایی ، دارو ، جعبه دستمال کاغذی ، آرایشی و بهداشتی و . . . کاربرد دارد. مقوای ایندربرد سفید رنگ است و سختی و قیمت مناسبی دارد ، سختی مقوا از این جهت اهمیت دارد که هنگام چاپ مشکلی رخ ندهد و همچنین موقع قرار دادن محصول درون بسته بندی استحکام مناسب را داشته باشد.

در حال حاضر به جای مقوای پشت طوسی از ایندربرد استفاده می شود چراکه روان بودن مقوای ایندربرد باعث شده تا کیفیت چاپ و بسته بندی مطلوب و قابل قبول باشد. ایندربرد دانسیته جرمی بالایی دارد که باعث می شود به راحتی خم شود بدون اینکه شکستگی در بافت مقوا شاهد باشیم ، انعطاف پذیری و استحکام مقوا در چاپ و بسته بندی اهمیت زیادی دارد. نکته مهم تر این که ایندربرد از مواد بازیافتی تولید می شود و برای محیط زیست و طبیعت مناسب خواهد بود.

این نوع مقوا از وزارت بهداشت برای چاپ و بسته بندی مجوزهای لازم را دارد ، بنابراین با توجه به ویژگی هایی که در بالا ذکر شد این نوع مقوا بهترین متریال برای چاپ و بسته بندی محصولات به شمار می رود.


جبه ماسک های تولیدی شرکت نارون کارتن ایندربرد ۳۰۰ گرم با سلفون براق و مات
جعبه های ایندربرد موش کش ، با سلفون براق