جعبه شال و روسری

شال و روسری یکی از پوشاک پر مصرف در کشورمان میباشد و از نمونه جعبه های این محصول میتوان برای بسته بندی انواع شال و روسری , دستمال گردن و … نیز استفاده کرد , ابعاد این نوع جعبه ها ثابت نیستند و هر نوع جعبه ای با هر ابعادی که مد نظر دارید را می توانیم تولید کنیم . ما در ساخت انواع هارد باکس و جعبه های سخت و مقوایی تخصص داریم و امکان تولید هر نوع جعبه ای در نارون کارتن وجود دارد , همچنین با طلاکوب میتوانید برند مورد نظر را روی جعبه شال و روسری تان و هر جعبه را با توجه به برند شال و روسری که در آن قرار دارد تولید کنید که تاثیر زیادی در بالا بردن سطح فروش شما خواهد داشت .

مطمئنا بودن یک جعبه خاص نظر فرد گیرنده را بیشتر به خود جلب می کند پس تولید کننده های بسته بندی های کارتنی و مقوایی درصدد آن اند که شیک ترین نوع جعبه را ارائه کنند. برای طراحی جعبه مقوایی ابتدا باید اطلاعاتی در مورد سلیقه بازار، وزن کالا، نوع محصول و غیره در اختیار طراح قرار گیرد که بتواند بهترین طرح ممکن را خلق کند.

جعبه ها مقوایی در مقابسه هارد باکس ها بسیار مقرون به صرفه تر و کم هزینه تر هستند و برای کالاهایی همچون شال و روسری می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند.

گروه حرفه ای نارون کارتن با بررسی دقیق نیازهای بازار می تواند خدمات مفیدی را در این زمینه به شما عرضه کند.