هاردباکس

نارون کارتن طراح و تولید کننده هاردباکس و جعبه های کادویی ، فانتزی

در دنیای تجارت و بازار رقابتی محصولات تولیدی، تولید کننده ای برگ برنده را دارد که به جز کیفیت در محصول تصویری خاص و زیبا را از خود به نمایش بگذارد. یک محصول خوب و با کیفیت به تنهایی نمی تواند یک بازار فروش خوب داشته باشد زیرا نیاز به استفاده مصرف کننده دارد اما زمانی که این محصول خوب با ظاهری جذاب و تاثیر گذار عرضه میشود شما با قدرت تمام بازار فروش آن محصول را به دست میگیرید زیرا زیبایی محصولتان در ذهن مخاطب وکیفیت آن در خاطرش نقش بسته است.

جعبه هاردباکس :

ابتدا طرح مورد نظر شما بر روی کاغذ با ضخامت پایین به صورت پوستر چاپ می شود سپس بر روی مقوای کرجی یا مقراضیان (که یک مقوای ضخیم و محکم می باشد) و یا MDF با ضخامت ۳ میلیمتر که با دستگاه لیزر برش خورده، لمینت می شود، پس از آن توسط دست و یا دستگاه جعبه سخت تولید می گردد.

بروی جعبه سخت یا همان هارد باکس میتوان انواع برش ها را نیز تعریف کرد. برش یا دایکات جعبه میتواند بصورت خطی و یا منحنی باشد. با دستگاه های مختلف میتوان حتی یک پنجره با بافت ریز هم بروی جعبه هارد باکس آماده کرد تا داخل محصول هم دیده شود.

کاغذ چاپ شده روی جعبه نیز می تواند به هر شکل و رنگی و با هر نوع فرآیندی ساخته شده باشد و می تواند انواع تکنیک های چاپی مثل امباس ، طلاکوب و نقره کوب روی آن اجرا شده باشد.