1

طراحی بسته بندی

 

طراحی بسته بندی بخش مهمی از تاکتیک های بازاریابی محصول است.واضح است که طراحی بسته بندی خلاقانه و قابل توجه به جذب خریداران بالقوه کمک خواهد کرد.

طرح های بسته بندی هوشمند می توانند ارزش و تصویر خوبی برای یک محصول به ارمغان بیاورد و آن را قابل فروش تر کند.

با این حال، طراحی بسته بندی محصول نه تنها در بازریابی و تبلیغات سومند است بلکه الهام بخش طراحان گرافیک و خلاقیت و نوآوری آن ها است.

گروه نارون کارتن با کمی تحقیق لیستی از نمونه های طراحی خلاقانه را برای شما جمع آوری کرده ببینید و ایده بگیرید:

  • دکتر غذا

یک مفهوم منحصر به فرد است که توصیه های معقول برای دستیابی به یک برنامه سالم برای زندگی را فراهم میکند.از همان آغاز خود را به عنوان یک مارک قابل رویت در زمینه غذا خوردن سالم با طیف وسیعی از محصولات غذایی از مخلوط دانه تا غذاهای آماده را ایجاد نمود.

ناتالی چاگ، مدیر خلاق توضیح می دهد،ما یک نماد به یاد ماندنی ایجاد کرده ایم که در آن یک غذای سالم و سلامتی با یک آیکن سالم و پر طرفدار – سیب- تشکیل شده است.سیب بازتاب سفر تجاری از بذر زندگیرا نشان می دهد و هویت الهام بخش برای جشن و رشد آینده برای برقراری حقیقت اصلی فلسفه دکتر غذا را نشان می دهد.

  • چای هانت 

واقعا نمی توان از این روش بهتر و واضح تر برای بسته بندی کردن استفاده کرد .

  • یک بسته بندی خارق العاده 

این بسته بندی برای پسته،در هر جزئیات روایت را شرح می دهد.یک بسته حاوی سینی یک راه ساده و راحت برای لذت بردن از پسته ها.

۱ نظر

1 دیدگاه در “طراحی بسته بندی

پاسخ دادن به خانه داری لغو پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.