نارون کارتن تولید کننده انواع جعبه های فست فود

از مزیت های استفاده ازجعبه های فست فود میتوان به تسریع در بسته بندی غذا، سالم ماندن ظاهری غذا، گرم نگه داشتن غذا و … اشاره نمود که این ها تنها بخش جزئی از مزیت های استفاده از جعبه های فست فود هستند.

بهداشتی بودن جعبه های فست فود
در سال های گذشته با پیشرفت تکنولوژی مقوا های بهداشتی تولید شده اند که با مهر بهداشت در درون جعبه خیال مشتریان را از بابت بهداشتی بودن این نوع از جعبه راحت میکند، صنایع چاپ و بسته بندی نارون کارتن تولید کننده مقوای ایفلوت بهداشتی میباشد که این مدل از مقواها بیشتر در تولید جعبه پیتزا کاربرد دارند.
چاپ و طراحی
یکی از مهمترین و کاربردی ترین عوامل در چاپ ظاهری جعبه جنبه تبلیغات آن می باشدکه باعث میشود تا نام و برند شما در ذهن مشتریان باقی بماند، نارون کارتن با تیم طراحی خود شما را در این زمینه کمک و راهنمایی می کند.
از این رو بیشتر رستوران دار های موفق به صورت ثابت بودجه ای برای چاپ و طراحی کارتن فست فود خود اختصاص میدهند.
طبق تجربه استفاده از کارتن رنگی و طراحی زیبا به همراه کیفیت چاپ باعث جلب رضایت مشتریان و تبدیل مشتری در اولین سفارش به مشتری ثابت برای فست فود شما میگردد، همینطور زیبایی در بسته بندی از نظر روان شناسی باعث رضایت مشتریان از مزه غذا نیز میگردد.
کارتن سازی نارون کارتن از ابتدای فعالیت خود در نظر داشته تا رضایتمندی مشتریان خود را در بهترین حالت کسب نماید و تا به امروز توانسته این امر را با درصد بالایی پوشش دهد و از این رو نام تجاری این مجموعه را میتوانید در گروه بهترین های کارتن سازی تهران مشاهده نمایید.