کارتن های ۵لایه دو رو کرافت

در امر بسته بندی برای تولیدکنندگان وکشاورزان و حتی صادرکنندگان مهم ترین موضوع اینست که محصولات شان دارای بسته بندی مناسب باشد که هم کیفیت کار بالا باشد و هم سفارشات در کمترین زمان ممکن بدستشان برسد، نارون کارتن در خدمت شما دوستان عزیزانست،تیم تخصصی ما شامل افراد مجرب و وظیفه شناس و خوش سلیقه است،نارون کارتن تولید کننده انواع کارتنهای ۵لایه از جمله کرافت های خارحی سنگین نیاز مهمی از بسته بندی محصولات شما را پاسخگو می باشد.

کارتن های ۵ لایه بعلت استحکام بالا در صنایع مختلف دارای کاربرد می باشد. به طورمعمول کارتن های ۵ لایه توانایی و ظرفیتی در حدود ۲۰ تا ۴۵ کیلو گرم وزن را دارند که این بسیار مطلوب است.کارتن های ۵ لایه انعطاف پذیری بالایی برای شکل دهی و قالب بندی دارند و همچنین قیمت مناسب این کارتن باعث شده که روزانه تعداد بسیار بالایی از کارتن های ۵ لایه در خط تولید کارتن سازی نارون کارتن تولید شوند.
ویژگی اصلی کارتن های ۵لایه:
انعطاف پذیری بالا در نگهداری اجسام سنگین
قالبهایی دراندازه های مختلف
تحمل وزن از ۲۰ تا ۴۵ کیلوگرم
دارابودن فضا و قیمت مناسب و همچنین دوام بالا
مناسب برای حمل و نقل ازجمله اسباب کشی
تست کنترل کیفیت در کارتن ها ۵لایه:
موضوع مهم اینست که مقاومت این کارتنها را دربرابر فشار وارده متوجه شویم،نتایج این تست ماکزیمم وزنی که کارتن می تواند حمل کند و بیشترین مقاومت لایه ها را محاسبه کرد.
خب برای انجام این تست کارتن را در بین دو صفحه قرار می دهیم و تازمانی که کارت خم شود فشار را وارد می کنیم،پس از خم شدن فشار را اندازه گیری می کنیم.
این روش مقوا را به مدت کمی بر روی آب قرار می دهیم. افزایش وزن نشان دهنده ی جذب آب توسط مقوا می باشد. میزان نفوذپذیری آب بسیار اهمیت دارد زیرا آب و هرنوع رطوبتی می تواند بر روی استحکام جعبه اثر منفی بگذارد.